Maffebackträning ?

Morgontur som förde mig upp till en av högdalstopparna. Mycket besvärligt att hålla pulsen där jag ville ha den med sådan stigning. Närmast bergsklättring på lerig stig, respekt till masse som kör sina backpass här. Efter att ha beskådat utsikten följde jag rodelbanan ner och sedan hemmåt. Nedan syns den forma rodelbanans sträckning. Nu skall det bli nya tag här och en skejtpark skall byggas, månne nya reliker om 20 år eller så...


Relativt kort pass men ändå skönt. Hade hoppats att det skulle lägga grunden till en härlig dag med familjen, men istället blev det en dag i kaos med familjen. Jag misstänker att tidsomställningen till vintertid ställde till det med mat och sovklockan för alla, grinigt värre, hela dagen...Att vi sockershockade barnen (och oss själva) kanske inte hjälpte med humöret heller. En namnsdag är ändå en namsdag och det skall firas i vår familj, kanske kan man få igenom russion och runekaka till nästa gång ? ;-)

4,5 km
35 min
133 bpm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0