Summering 2007

Jaha då ska vi se vad har hänt under 2007. Jag köpte min Forerunner i mitten av juli och därefter har jag altså data på mitt springade. Jag sprang även en del innan men det har intensifierats mer och mer. Jag hade lika många sprungna kilometer i dec som i augusti (43) trots att jag var ledig nästan hela augusti 2007. Skapligt tycker jag.

Totalsummor 14 Juli till 31 dec 2007, Löpning

Total distans : 165 km
Total tid: 16:52 timmar
Antal rundor 29

Antal kilometer per månad:
image35

Antal kilometer per vecka:
image34

Kommentarer
Postat av: Benet

Ja, du har kommit igång fint med löpningen. Nu är det bara att köra på och du kommer att vara i kanonform till våren/sommaren!

2008-01-08 @ 21:09:00
URL: http://benets.blogspot.com
Postat av: slimslender

Jo det känns bra men jag vill ha fler kilometer i benen för att känna mig trygg inför LL till hösten. Jag ska fundera lite på mina mål och sätta lite längdmål tror jag. Har fortfarande inte sprungit en mil ännu så det är det första. Tack för peppet.

2008-01-09 @ 08:44:54
URL: http://slimslender.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0