Kortis med barnvagn 19 januari

Halsontet finns där men jag intalar mig att en liten tur med lilleman måste väl funka. Både han och jag känner oss bättre så jag tänkte kombinera en lite jogg och lite lek. Vi sätter av strax efter 11 efter brottingsmatch med overall och galonisar. Efter lite övertalning och parkering av bilen i närmaste lekparken drar vi iväg mot eljusspåret. Tänkte mig att det skulle bli lite fartkänsla på stigarna. Grabben tröttnar dock snabbt och vi sätter av mot Hökarängen istället. Stannar vid ett dagis där han får leka med "nya" grejor ett tag och jag gör situps och armhävningar. Sedan hem och laga lunch. 3,2 km blev det i alla fall. 146 i medelpuls och 168 som mest.

Vrålåket, en typisk joggingvagn eller hur...
image44

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0