Kortis Hökarängen - Fagersjöpåret 3 januari

Lämnade av barnen på dagis resp skola för att sedan ta mig en liten tur innan vi satte fart med att sätta upp våra skjutdörrar där hemma. Jobba hemma kan ju ha olika innebörd....:-)

Det snöade ymnigt halva tiden och det låg rejält med nysnö överallt. Vis av förra passet så tog jag det lugnt och försiktigt. Sprang in i skogen efter ett tag och såg mig omkring, riktig oländig terräng och massor med snö gjorde att det gick långsamt.

Mina slipstoppers var på även idag och funkade bra. De sitter ganska bra men har en tendens att glida omkring lite ibland.

4,26 km på 29:05 150 i medelpuls och 163 i max.
image30

Måste även visa en bild på lite skridskoåkning på Gubbängens IP den 2 Jan även om det inte har med löpning att göra och knappast räknas som träning. Runt, runt, runt, mätte upp dryga 7 km....
image31

Kommentarer
Postat av: Samir

Tack för länken! Jag får väl besöka Löplabbet på måndag när arbetsveckan börjar igen.

SMHI lovar ju snö även till västkusten så 150 spänn kan det nog vara värt för att slippa landa på nacken när man börjar bli trött i benen.

/S

2008-01-05 @ 01:05:58
URL: http://gbgjogg.blogg.se
Postat av: slimslender

Vassego, hoppas du hittar några och att du får fäste på nästa löprunda. Själv måste jag försöka hinna ut en sväng imorgon för nu börjar benen att liksom spritta iväg och alla möjliga håll... / P

2008-01-07 @ 15:54:34
URL: http://slimslender.blogg.se
Postat av: Hippo

Tack för du kikade in i mitt lilla kryp in! Jag lovar att du kommer att klara Lidingö loppet galant, du har ju börjat i god tid med träningen! Ibland är det tungt och ibland flyter passen på underbart!

2008-01-07 @ 18:17:33
URL: http://marathon-hippo.blogspot.com/
Postat av: slimslender

Jo jag tyckte också att jag var ute i god tid men nu börjar jag darra på manchetten. Vet i tusan om jag får till långpassen som jag behöver men det är några månader kvar till dess.

2008-01-08 @ 10:16:50
URL: http://slimslender.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0