Tebaks

Hello

Jag lever, det är säkert. Idag hade jag mitt första pass på 17 (!) dagar. Jag har parat influensa med VAB under den tiden. Nu är jag i alla fall tillbaka och stapplade fram mot sköndal och Drevvikens vatten i Regn, blåst och 5 grader.

Härligt !


Tempomässigt inget att skryta med men det var inte heller meningen

6,5 km avverkades på 36,29. 5,36 i snitt. Pulsen... den ja stack iväg till 158 i snitt och 181 Max betydligt högre än innan sjukdomsperioden. Se detta pass t.ex, där snitttiden var 5.12 och medelpulsen något lägre trots det.



Efter avslutat pass gjorde jag grogg på ägg, mjölk frysta hallon och olivolja (klarar inte pulver) Hoppas att det räcker så att jag inte blir sjuk igen.....


Tack Benet och Samir för pepp !!





Kommentarer
Postat av: Benet

Härligt att du e tebaks! Själv försöker jag också komma tillbaks till löpningen efter 5 veckos alternativ träning och rehab. Fortfarande knas i benet, men det löser dig säkert med tiden.

Ta det lugnt i din nystart, så kommer du att gå en underbar löparvår till mötes!

Welcome back!

2008-02-28 @ 09:36:12
URL: http://benets.blogspot.com
Postat av: Samir

Ja välkommen ut i terrängen igen!
Min bloggkollega Christer hade precis samma känsla som du efter 40 dagar med skadebekymmer. Dvs långsammare än vanligt och med högre puls. Jag kan trösta med att det fort att komma tillbaks i gammal god form.

Jogg on

2008-02-28 @ 15:01:11
URL: http://gbgjogg.blogg.se
Postat av: slimslender

Tackar tackar båda två. Det värmer i löparhjärtat !

Tar det lugnt nu med uppvarvningen så jag inte trillar dit igen. Hoppas på en runda imorgon, idag skiner solen så jag blir sugen att komma uuuut !

2008-02-29 @ 16:36:25
URL: http://slimslender.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0