Söndagstur

Alla två som hade nått att säga om Funbeat tyckte att det är bättre med separat blogg. Jag håller med....Försöket nedlagt, blir kvar här, i tryggheten och värmen.

Det roliga med att blogga är ju era kommentarer, tack för dem. Älskar verkligen att läsa alla härliga bloggar. Tack allihop för att ni delar med er av alla verdermödor i liv och träning. Verklig inspiration !

Idag gick rundan mot Magelungen men med twist. Sprang som vanligt raka vägen till militärbron men sprang sedan rakt uppför "berget" på Farstanäset. Liten stig uppför, uppför och jag knatar på i duggregenet. Känner mig stark och km tiderna håller sig på ok nivå. Irrar lite och hamnar i nåns trägård efter en liten sejor ut på Badudden (?) , stigen slutar helt tvärt in någons hammock. Gamla stigar och nybyggda hus. Jag fick klättra uppför en bergsknalle för att komma därifrån utan att passera husets altför närgånget. Km tiden gick naturligtvis upp en del av detta men inte så farligt (5:36). Fortsatte hemåt utan större dramatik och klockade in 8,8 km på 48:28 med en medelpuls på 156. 5:29 i medeltempo. Nöjd pustade jag ut med jordnötssmör och banansmörgås och vatten. Försökte ta igen en del av de 662 kalorier som jag spenderat. Min magra lekamen behöver kalorier en masse. Lammstek lite senare hjälpte också till ;-)

Kommentarer
Postat av: Benet

Suveränt pass! Lite trailrunning där :-). Bra tempo med lugn och fin puls!

Kul incident med att helt ofrivilligt via en liten stig hamna mitt i någons trädgård. Skumt...

2008-04-13 @ 22:40:19
URL: http://benets.blogspot.com
Postat av: Karin

Vackert så! Fin fart, härlig runda och lite äventyr med bergsknallar och hammockar :-)
Jag missade omröstningen, har inte kommit åt din blogg på flera dagar :( Fast jag röstar ju för att du ska vara kvar här såklart!

2008-04-14 @ 19:13:36
URL: http://barnmorskan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0