Promenad dag

Nu är hela helgen slut. Den har varit hektisk, kul och förkyld. 6 dagar utan träning idag.

Jag dras fortfarande med ont i halsen och då ska man inte träna säger de som vet. Benen liksom hoppar omkring och vill ut i kylan. Jag får nöja mig med en promenad till och från Lunch idag. Jobbar hemma för att bespara arbetskamraterna förkylningen, lyckligtvis har jag den möjligheten.

Istället för träning så har helgen varit hektisk med julbrunch hemma hos oss och därtill tillhörande förberedelser. Städning, skinkgriljering och grötkokande. Trevligt blev det och full fart med 13 personer inklusive alla barn. Firade även Fruns namndsdag på favoritkinsesen Hong Kong på Kungsholmen.

Jag såg att man kan köpa GPS mojänger till telefoner om man inte vill ha en GF305:a. Intressant men jag sitter nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0