Helgen

Helgen har bestått av magsjuka och avloppsrens. Kul ungefär i den ordningen... Altså ingen träning, det var planerat en tur i söndags men den har jag altså fått ställa in till förmån för sängen och vila. Det har varit en hel del sjukdom nu och jag funderar över om jag tränar för intensivt jämfört med tidigare. Kanske behöver jag ta det lite lugnare och låta kroppen vila i större utsträckning. Ändå har jag försökt att springa med lågpuls osv just för att inte överanstränga mig. Den här gången var det magen som pallade ihop och det borde ju inte ha med överträning att göra. Känns löjligt att det skulle vara överträning när jag ändå tar det så lungt. Nåja vi får väl se. Efersom jag är nybörjare så får jag prova mig fram.

Kommentarer
Postat av: Samir

NB-skor, ForeRunner 305 och en blogg fylld av kartor och grafer; vad mer kan man önska?
Kort och gott en huvudstadskopia av gbgjogg.

Keep up the good work!

2007-12-18 @ 00:42:51
URL: http://gbgjogg.blogg.se
Postat av: slimslender

Jo det var kul att se att det är fler som gillar grafer och kartor. Kanske får vi bilda en egen intresseförening ? ;-) Gillar er blogg också såklart. Ni har kommit lite längre än mig så jag får mycket inspiration där. Tack

2007-12-18 @ 12:02:48
URL: http://slimslender.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0