Kvällspass 18 December

Härligt att komma iväg. Kall och klar kväll med lysande måne och knistrande skog. Läckert när pannalampan far över skogen och det knistrar till som ett stjärnband i trädtopparna.

Vardagsmagi.

Försökte hålla mig under 162 i puls men det gick sådär. Hade svårt att hålla mig i de branta uppförsbackarna och GF:en pep och hade sig. Hade ändå en ganska rimlig HR som medel (152) så något gjorde det att jag försökte hålla igen i alla fall. Ville ha med mig pannlampan trots att jag bara skulle springa elljusspåret. På väg till Elljusspåret måste man korsa en nedsläckt fotbollsplan och där är det skönt att kunna se så man inte bryter benen av sig. Må så vara att man ser ut som ett pucko med pannlanpa från Bauhaus och yllemössa när man är ute och kutar. Pannlampan köpte jag för 149 kr så det är ingen riktigt löparlampa men den funkar för mig just nu i alla fall. Använder jag den mycket så skulle man kunna tänka sig att köpa en riktig men jag testar den här så länge.


image21

Jag försökte i alla fall att hålla mig under 160 i puls. Jag har lagt in en linje här för höjd också och man kan se stigningen från 22 m till 52 som är ganska jobbig men bra för benstyrkan. Svårt att springa uppför när det är så brant utan att pulsen går upp altför mycket så det blir krypfart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0